Wednesday 28 January 2009

Headache Day

Ahuuhh (Big Sigh)....

Hari ni terasa bahang kehangatan matahari.. adeii.. sungguh terasa, smp aku mula rasa sakit kepala.. dalam2 aku sakit kepala tu ada juga org yg nak tambah sakit kepala aku.. adeiii.. sungguh mbuatkan aku naik darah tinggi (sbb tu makin sakit kepala)

Ianya bermula dgn Mr D YM aku.. di mana aku x kisah sgt.. sbb aku mmg bosan dan xde mood sgt nak kerja hari nie.. Hehehe masih lagi dlm mood cuti, x abis lagi. Mula2 ok la.. but as ussual kami end up gaduh sikit.. pasal pendapatla.. oleh krn apa yg dia hujahkan tu betul.. aku malas nak komen pjg2.. jadi aku ye kan sahaja la..

Tetiba dia mention nama aku.. masa tu rasa mcm dipanah petir je.. erkk bila pula aku bgtau nama betul aku ni?? siap dgn nama ayah ku yg comel tu.. erkkk sakit kepala aku makin bertambah. Kemusykilan ku semakin tinggi dan rasa geram pun ada.. aku tanya dia lagi.. "what else do you know about me?".. dia senyap je x balas YM aku..

Sedang aku melekakan diri aku depan PC, ada pula panggilan masuk (telefon ofis berdering)... ish ramai pula yg sibuk2 call ofis.. sibukkk jeee.. Mcm biasa aku mjawap panggilan.. dgr la suara lelaki di sebelah corong ganggang sana nak bercakap dgn aku.. Spt biasa aku jawap "Yes, I'm speaking" .. tetiba mcm ada pula org gelak dan ckp.. akhirnya dpt juga ckp dgn u..

erkk sape pula mamat nie.. aku kenal kah? pastu dia ckp.. td u nak tanya "what else I know about u" ADEIIII masa tu aku rasa mcm nak tergolek dog je.. adeii mangkuk hayun sungguh... this is a cruel joke.. aku sungguh rasa geram.. How dare he track me down.. (mmg la tu hak dia..tapi melampau la tu) aiii seriously dia buat aku sakit kepala.. sbb apa yg aku takutkan dulu, kembali mengigaui aku.. bila org boleh trace down aku dgn internet.. Sekarang dia tau aku keje kat mana, no telefon ofis aku, aku ni mcm ne orgnya (thank to my fs yg citer dlm blog.. nasib baik sikit je), siapa ayah aku (siap tau rupa ayah aku tu) kalu dah tgk pic ayah aku.. mesti pic aku dia dah usha dan xtau la apa lagi yg dia tau.
Adeii punya lama aku x check dlm internet.. rupanya.. dgn satu butang ENTER (lepas type my name ler) ada byk benar maklumat mengenai aku.. Aiii sungguh membuatkan aku stresss..

Kenapa aku takut sgt org dapat cari aku di internet? or trace me down? knp? satu persoalan yg aku nak jawap sendiri pun susah.. mgkn sbb ketakutan aku pada DIA masih ada dlm diri aku.. mgkn sbb aku suka low profile.. mgkn sbb aku x suka org cari aku dan ganggu aku..

Sekurang2nya satu kemusykilan aku dah terjawap.. Kalu sblm ni aku ckp xde ribut xde angin dia boleh confesss... skrg jawapan dia dah ada di depan mata aku.. di mana, dia tau siapa aku.. Persoalan seterusnya adalah dia tau siapa aku sblm dia confess or selepas.. ni pun menentukan byk benda..

Gara2 dia.. berjaya buat aku bertambah sakit kepala dan kalut.. mmg aku search nama aku dlm internet n minta kawan2 aku buang nama aku yg mereka ada mention dlm blog mereka..

Kenapa aku takut sgt.. aku rasa dan mgkn sbb aku takut orang yg x bertanggungjawab menyalah gunakan maklumat yg ada.. inilah satu kelemahan internet.. where ppl can abuse the information they achieved dan itu yg mbuatkan aku takut... Ahhuuhhh!!!

p/s- to my dearest friends.. pls do not put my name or mention my name.. especially my full name.. I have this unique name where ppl so easily can trace me down.. n gosh i need to do something with my facebook.. (wawawawawa crying)

No comments: