Friday 23 January 2009

Pergaduhan yg pelik dlm YM

Hari ni rasa kelakar pula sbb gaduh dgn sorang mamat ni dlm YM.. mmg kalu kami on9 , kami akan end up bergaduh krn masing2 nak mempertahankan pendapat masing2 dan x nak mengalah.

Tp lately ni aku agak berbulu dgn mamat ni (aku letak nama samaran Mr D) sbb so suddenly .. xde angin, xde hujan, xde ribut.. tetiba dia confess dia syg aku .. emm hanya satu je yg mampu aku katakan dan fikirkan.. bengong ke apa?? Bukan apa.. sblm ni kalu chat dgn dia pun selalu gaduh sbb masing2 degil n keras kepala nak katakan pendapat masing2 betul. So pelik la kan tetiba boleh suka atau lebih kelakar syggg..

Skrg bertambah lagi org yg minat pada aku dan di masa yg sama makin bertambah keliru n x faham dgn kaum adam ni.. So let it be la.. aku just kawan2.. terima mereka utk sbhgn dr hidup aku.. tu lain citer..

Hari ni gaduh dgn Mr D mmg pelik n kelakar.. xtau mana datang hakim.. kami gaduh mempertahankan hak n pendapat masing2.. well I dont like someone call me "sayang". Oh pleaseeee.. sgt geli geleman, meluat, menyampah semua ada.. I mean who are to called me sayang?? He is not even my bf or fiance or husband... so pleaseeeeee... stop it..

Ni aku pastekan antara apa yg kami gaduhkan.. sound so silly but funny..

Mr D: so agak2 klu hakim dgr dier simpati ke atau dier gelak?

Aku: dia simpati sbb ada org laki yg x hormat sy sbg wanita dan myebbabkan sy tertekan, boleh dikira sbg gangguan.

Mr D: klu hakim tanye saya.."nape panggey dier sayang" saya akan jawab..
"yang arif...penggilan itu menunjukkan betapa kita sayangkan seseorg sehinggakan menggunakan ganti nama dier sebagai sayang. pernahkan kita memanggil org yg kita benci menggunakan ganti nama sayang?

Aku: sy bantah yg arif. dia pggl sy syg tanpa kerelaan hati sy.. malah kami tiada mempunyai sebarang hubungan intim atau x. sy dah berpesan kepada beliau agar memanggil sy dgn nama sy. tapi beliau degil n keras kepala. dan sekarang sy tertekan dgn tindakan beliau.

Mr D: tapi yang arif...saya tiada paksaan terhadap deir, cuma dier yg tidak mahu menerima dan pada pihak saya...saya jugak tidak mahu menerima untuk tidak memanggil sayang. jadi yang arif.. klu hanya saya yg dikatakan berdegil, pada saya deir jugak berdegil.. sekian yang arif..

Aku: yang arif.. apa yg sy ingin mempertikaikan di sini adalah siapa beliau utk memanggil sy syg? sbb tu sy mgatakan ini adalah ganggual seksual..

Haha apa punya bengong aku n dia gaduhkan sebenarnya.. siap YANG ARIF lagi.. mcm la ada hakim.. haha kelakar.. dan ini ayat poyo beliau

Mr D: yang arif, terpulang pada pihak beliau, tepok dada tanye selera,tiada ada sebarang paksaan dari pihak saya..namum untuk menarik kata2 sayang dari saya..adalah seperti memberi racun untuk saya minum. saya lebih rela terseksa dari tidak memanggil beliau sayang yang arif..

Oleh sbb aku malas nak gaduh2 dgn lebih lanjut.. aku just rest my case.. suka hati ko la nak kata apa yek.. hanya tambah geram dalam hati je.. pastu aku terus invisible dr pandangan dia.. agak lama sikit baru aku available utk dia.

Lepas tu kami dah ok semula.. n Mr D dah mula pggl aku dgn nama aku bukan lagi syg.. dan dia bg soalan cepu mas lagi.

Mr D: klu kata kita panjang jodoh..kita kawin..awak nak ke sya panggey awak sayang?

Aku: kalu dah kawin lain citer

Mr D: ok katalah awak suruh saya panggey awak sayang..then saya tanak..saya nak panggey nama awak jerk...awak ok ke? boleh terima ke?

Aku: Ok.. xde masalah.

Mr D: ok since awak tak kesah..ok lah klu ada jodoh saya hanya nak panggey nama jerk kat awak wlupon anak kita dah beratur...dan saya hanya ckp sayang bila awak tanya kat saya samada saya sayang awak ke tak... saya nak awak panggey saya sayang bila kita kawin nnt.. insyaAllah klu ada jodoh.. ok deal?

Apa punya deal daaaa? ish makin merepek Mr D ni.. haha sbenarnya dia kecil hati dgn aku sbb aku x bg dia pggl aku "sayang" skrg.. kira balas dendam la tu, kalu aku kawin dgn dia xmo pggl aku syg or sweet heart or darling..

Hahaha do u think i care about it? Nayyyyy... Aku akan pastikan aku xkan kawin dgn Mr D yg bengong... hahahaha (dlm hati: plss plss plsss jgn la aku dijodohkan dgn dia.. ada terseksa aku asyik gaduh dgn org mcm ni selalu....)

5 comments:

sKywAlkeR said...

haha...Mr D y sgt2 berani..Pakai direct approach..
"Cite korg ni cm cite dlm novel"

then,ending die,dua2 tu ada jodoh..

Aurora said...

hohoho skywalker.. ckp tu sila cover2 k...

xmo la ada jodoh dgn org mcm tu?? leh hari2 tarik muka masam dibuatnya

Unknown said...

ok lah kalu ada owang panggil sayang kat sis...

pasti ari2 tersenyum....
panjang senyuman tu nanti...

itot said...

mak ai siap berlakon main hakim2 bagai. hahhaha!

Anonymous said...

hehehehe..karektor Mr D ni macam menarik laa...hahaha..tak sabar nak ikot cite seterusnye..keep blogging ekk te!
~aMi~