Wednesday 21 January 2009

Helaian Kedua

Tahun 2009 telah tiba...

Pada tahun ni aku bakal berusia 29 tahun dan ini adalah tahun terakhir utk aku bersama dgn angka 2 krn tahun dpn usia aku akan bermula dengan angka 3... hahaha siapa sangka dan aku juga x sangka yg aku kini bakal mengakhiri zaman 20-an aku.. dan aku masih begini... aku tetap aku (ayat kesukaan dia sbg tanda protes kpd aku)

Alhamdulillah, aku masih lagi sihat dan gembira mcm biasa.. Kerja aku? Mcm biasa.. masalah sentiasa ada.. tp aku dah boleh kawal stress skit skrg.. tp xtau la sejauh mana aku mampu menangangi stress.. hehehe tp aku cuba sejauh mana aku mampu.. Famili? Mcm biasa juga.. owh berita mengejutkan.. mama ku dah beri green light utk adikku A bertunang.. akhirnya... seronok la adikku tu dpt green light dr mamaku yg sememangnya terkenal dgn kegarangannya..

So apa azam baru? Hahaha japp.. rasanya azam thn lepas pun x tercapai lagi.. hehe tp mengenangkan semangat Tahun Baru 2009.. Azam aku adalah utk "Mencomelkan diri".. hehehe aku tau agak pelik bunyinya... dan mcm gedik.. tp ni kira mcm utk bg semangat utk aku agar aku lebih comel2kan diri pd tahun ni dlm erti kata lain.. kuruskan badan, rajin2 p spa, buat facial, shopping baju2 cantik, perbanyakkan kasut dan handbag.. hehehehe so ok la kan...

Apa yang menarik utk awal 2009 ni? Tahun ni agak berbeza dr tahun2 yg pernah aku lalui.. di mana tetiba saham aku melonjak.. haha rasa mcm pelik bin ajaib la pula..why so suddenly? thn sebelum ni xde pula org berminat dgn aku.. tetiba tahun ni ramai pula yg berminat dan mengenali ku dgn lebih rapat... sound so fishy right?

Mula2 aku agak x selesa n kurang suka.. Lagi pun aku n Dia masih xtau di mana penghujung perhubungan kami dan kami juga sudah semakin renggang dan agak dingin. Mgkn ini adalah masa yg terbaik utk kami membawa haluan masing2. Jd mgkn ini juga masa yg terbaik utk aku berkawan2 dgn lelaki lain.. Ye la smp bila aku nak tunggu dia n berasa takut akan dia.

Mgkn aku nak cuba bagi peluang kepada diri sdiri dan lelaki lain.. eemm brp byk mgkn daaa.. hahaha nampak sgt aku pun x yakin pd diri sdiri.. Tp aku akan cuba utk memastikan diri aku happy.. dan aku juga berharap Dia happy dgn pilihan jln yg dia pilih...

Sambung balik.. xtau knp lately ni ada bbrp org confess yg mereka meminati aku n nak aku terima mereka lebih dari kawan.. ikhlas aku ckp.. aku x percayakan apa yg mereka ckp.. lebih2 lagi begitu mudah mereka melafazkan perkataan syg.. mereka faham ke apa tu syg dan apa tu syg? aiii entah la.. Selagi aku belum bertemu dgn teman hidupku.. aku rasa masalah ni tetap akan muncul.. ke smp aku kawin masalah ni tetap akan muncul.. errrkkk nauzubillah.. jauhila aku dari masalah yg menakutkan tu..

Hehe anyway aku rasa tahun ni bakal terjadi byk benda yg menarik.. n I wont let it slip away from me.. I hope I dont do the same mistake anymore..

May this year all good things happens around me and my beloved family and friends. Therefore, Gambatte Kundasai everyone!!!

3 comments:

itot said...

hmm aah kan, kita dah nak umur 30 kan??
adus dus kenapa tiba2 jantung aku berdegup kencang ni? adus dus.

Aurora said...

hahaha.. ala relaks la itot... itu hanya angka shj... relaksss

Unknown said...

maybe tahun ni tahu utk ko berJODOH!!! AMIN...