Wednesday 11 February 2009

Continue bout Mr D...

Seperti yang dijanjikan.. aku nak cerita pasal Mr D...

Ingat lagi kes Mr B? agaknya sbb otak aku ni blur masa tu... aku p gatal tangan (taip) bg no hp aku kat Mr D.. well aku bg no yg ofis bg...

So ada satu malam tu dia call aku.. lama juga la kami bergayut smp panas gak tinger aku nie.. spjg aku borak dgn dia.. tak tau knp dia mengingatkan aku pd DIA (kekasih gelapku)... tp mustahil la Mr D adalah DIA... eemm kebetulan pula aku letak nama samaran "D" bermula sama dgn "DIA".

Kenapa aku cakap mereka bukan org yg sama..
  1. suara Mr D x sama dgn DIA
  2. terlalu sinis dgn aku
  3. kurang penyabar
  4. keras kepala melebihi aku
  5. tiada tolak ansur
  6. x nak mengalah yg amat2
  7. Mr D muda dari DIA (Mr D baru 28 thn)

Dan kenapa pula aku cakap Mr D banyak ingatkan aku kepada DIA..

  1. Perahsia.. smpkan dia called aku.. x kluar no tp just PRIVATE NUMBER.
  2. owh Mr D tahu no phone umah mama aku n alamat umahnya sekali.. (mbuat aku cuak.. here come another becoming stalker.. owh pls).. i guess he get from TELEKOM or yellow page kot.. haha
  3. Mr D ada sengau yg sama dgn DIA.. xdela sengau sgt.. cuma kat sesetengah perkataan yg disebut tu ada sengaunya sikit.
  4. pandai dan ada ilmu pengetahuan.. which by kalu bincang satu2 topik tu.. aku kompem kalah la.. sbb hujah mereka terlalu padat n tiada kecacatan yg boleh aku pertikaikan or either i'm so stupid hehe.
  5. ayah Mr D dari terengganu... owh ok... DIA pun asal terengganu.. (ke mmg org terengganu ni ada sengau? haha)
  6. suka perasan hensem (goshhh pleaseeee.. aku x faham dgn lelaki yg suka perasan diri dia hensem.. but guess what.. my babah always said "I'm handsome"...)
  7. gunakan Osman Kering sbg contoh.. errkkk bila dia sebut nama artis nie.. aku mmg agak terkedu.. dlm ramai2 artis di Malaysia.. knp mesti Osman Kering?? DIA pernah guna Osman Kering utk menggambarkan rupa dan Mr D pun mggunakan Osman Kering sbg contoh utk menggambarkan rupa.. adeiii wei apa dosa Osman Kering dgn diorang nie.. smp jd mangsa.. huduh sgt ke si Osman Kering nie? or glamour sgt ke dia? smp dijadikan contoh.. bg aku agak pelik la.. sbb aku xle nak bayangkan Osman Kering ni mcm ne org nya..

Ikhlas.. aku pun xtau knp aku boleh teringatkan pd DIA.. ke sbb aku terlalu fikirkan dia.. smp mana2 laki aku cuba samakan dgn DIA. Ahuuuhh...

Tapi yang pastinya, ada sesuatu mengenai Mr D yg aku sgt2 x suka dan x percaya.. Dia seolah2 x ikhlas dgn aku.. dan dia sgt2 menyakitkan hati aku.. teramat2 menyakitkan hati aku.. dan dia mcm ada sembunyikan sesuatu dr aku.. tp aku xtau apa.. ini adalah firasat aku.

Dan mmg sukar utk korek rahsia mamat ni.. apa jua yg aku nak tau pasal diri dia.. or number phone dia.. dia minta aku bg link blog aku.. eemm well jgn harap aku nak bg la kan.. hahaha.. aku x bg link blog ni kat dia.. sbb kalu dia tau lepas ni.. aku dah xle nak kutuk dia dlm ni dgn bestnya.. plus aku sgt2 tidak percayakan dia.. cukup la... dia tahu byk maklumat pasal aku.. dan skrg sibuk nak jaga tepi kain aku...

syuh syuh .. aku x perlukan ramai penyibuk dlm hidup aku.. cukupla apa yg DIA dah buat dgn hidup aku.. aku xmo tambah lagi penyibuk yg akan menakutkan aku..

Entah la.. bukan aku nak percaya apa yg DIA dah bgtau aku (ala2 paparazi gitu) walaupun tiada lagi sebarang bukti yg penah aku tgk.. tapi DIA hanya ckp shj.. dan telah berjaya membuat aku menjadi takut..

Gosh .. how much i hate it.. he really make me scared.. (Ok.. ni citer lain k.. dan x mgkn aku mampu ceritakan kepada sesiapa2.. kalu betul (lepas aku dpt bukti) hanya satu pilihan yg aku tinggal.. iaitu mbuat laporan polis.. itu pun kalu aku berani.. ikhlas.. aku ada terpk yg dia nak gunakan tu utk ugut aku.. tp setakat ni masih tiada lagi.. n it make me wonder... but i hate it so much..)

Kesimpulannya - I don't like Mr D.. he reminds me of HIM.. n i hate it so much.. Seolah2 Mr D ni mcm adik kepada DIA atau klon DIA..

4 comments:

@mn4ever98@ said...

rasanye mmg klon Mr D. cume mybe dia cube menyembunyikan identiti sebenar dgn membayangkan dia insan lain..keep updating k! :D

Aurora said...

uh... ye ke klon?? erkk xmo la.. jgn la...

sebenarnya x faham knp ada manusia mcm ni? :(

Blogger said...

mak bagi komen sket.
ko terlampau dipngaruhi cinta lama.

Aurora said...

uih benrauf smp ke sini jumpa blog org? mana tau link nie? ish ish ish... hehe eemmm dipengaruhi cinta lama? ada juga terpk.. tapiiii