Saturday 7 February 2009

Malam yg sunyi di bulan Februari

Emm tak tau kenapa lately ni aku rasa mcm ada sesuatu yg kurang dlm hidup aku.. mcm ada sesuatu yg x cukup dlm hati ini... aku rasa spt alone... Bulan lepas byk dugaan yg aku berdepan... dan kini aku rasa sedikit down..

Mungkin sbb skrg bulan FEBRUARY.. hehe bulan yg ada Valentine Day.. hari kekasih... hari berkasih syg.. adeiii knp tetiba aku rasa mcm sedikit rasa tertekan... arghhh... boleh x aku nak salahkan TV.. iklan2 di TV.. album yg promote lagu love song... movie2 berkisahkan cinta.. arghhh bestnya ada pasangan yg boleh bermanja2...

Emm manja2? okla secara ikhlas x.. aku bukan jenis yg suka nak manja2.. cuma aku nak teman or pasangan yg ada di tika aku perlukan dia.. Why la nowdays susah sgt nak cari teman lelaki or calon suami? Betul ke aku ni cerewet sgt? eemmm entah la.. aku pun xtau apa yg x kena dgn aku.. mgkn aku nia bawa malang kot (hahaha apa punya fikiran daaa)

Tapi ikhlas aku rasa sunyi.. dan kadang2 aku cemburu tgk org lain bersama pasangan mereka.. or bersama anak utk mereka mencurahkan kasih sayang mereka.. all i wants just to be love n love someone.

Ahuuuhhhh.... harap2 perasaan celaru ni hanya seketika shj.. kemudian aku akan kembali ceria2 spt biasa... hehe mgkn aku kena cpt2 stabilkan ekonomi aku n siap sediakan diri aku cpt2.. pastu aku leh ambil anak angkat spt yg aku rancangkan ;)

No comments: