Friday 20 February 2009

Terkedu dlm blur

Awal2 pagi Mr R dah kacau lena aku yg indah... sungguh menggangu tido aku.. haha mana taknya smlm aku tido kul 3am.

Tapi ia mmg mengganggu hari aku.. mana taknya.. i dont get my beauty sleep.. haha dlm mamai2 aku baca byk la juga mesej dia send kat aku.. cara dia send tu mcm tu adalah last mesej dia akan hantar pd aku.. eemm entah la, mgkn sbb DIA dah nak blk ke Malaysia. So Mr R, dah xmo baik sgt dgn aku sbb DIA dah nak blk sini. apa2 je la.. malas aku nak pk.

Cuma yg aku x laratnya sempat dia kata aku ni

GEDIK... MANJA.... Periang... Panas Baran... Sensitif

Adei.. aku gedik ke? n manja? kenapa la aku kena ambil pusing apa yg dia ckp pasal aku nie.. aii aku gedik?? kena kaji blk ni.. betul ke?? eemm part manja pula.. adeii aku manja ke?? eemm tah la.. abis aku pk satu hari duk betul ke aku gedik n manja..

Part lain tu aku xkisah sgt.. sbb ada benar nya.. hehe anyway.. aku akan kaji semula.. kalu betul.. n x sesuai dgn karektor aku.. mgkn aku akan cuba utk berubah.. hehe xkan la dah umur nak masuk 30.. masih nak tergedik2 kan.. hehe

4 comments:

sKywAlkeR said...

Yesss....im the 1st to comment..

Huhuu...gedik?Manja?
Ahaha....btol ke cmtu?

Pendapat ikhlas dr empunya diri,cmne lak?

Unknown said...

gedixx??? manja??
aku rasa la mamat ni buta kot..
gedix n manja tu x wujud sebenar nya..
tapi ianya perlu d tukarkan..
BRUTAALLLLLLL

Aurora said...

Pendapat ikhlas aku..

gedik tu mcm tak la.. aku cuma tergedik2 dgn close friend or famili je.. tp xde la tahap mcm Fasha Sandha tu ok.. uuwekkk..

Manja tu pun musykil.. aku anak sulung da.. so aku garang n serious... sbb tu aku x penah rasa aku manja..

uih aku brutal?? hahaha bukan brutal tp otai je.. otai tp hidup dlm blues.. apa kejadahnya tah.. hahaha

sKywAlkeR said...

Haha..Baik cakap gedik santai jek..
Ala,kalo manje2 pn,ok la..sbb awk kn pompuan..Mmg nature la cmtu..Org lelaki ske pe ngn org pmpuan yg mnje2..Dun deny it.. :)