Sunday 22 February 2009

Totally Being Rejected

Ahuuhhh... penatnya nak ngeluh bulan ni... aku tau x baik mengeluh ni.. tp aku tetap rasa nak mengeluh.. hehe degil betul aku nie..

Well, mcm aku kata la.. bulan ni mmg hebat dugaan aku.. sebenarnya awal tahun nie mmg kuat juga penangan masalah yg perlu aku hadapi. Xtau la sejauh mana kekuatan yg aku ada utk berdepan dgn masalah yg dtg bergolek atau yg aku jemput mai ni...

Apa yg aku khuatiri telah pun berlaku... hahaha tu la.. aku dah berpesan pd diri sendiri.. jangan monyet jgn.... skrg tgk apa sudah jadi.. nak nangis pun xle... nak meraung pun xle.. nak apa2 pun dah x boleh.. hehe tp yg pastinya aku rasa sakit hati.

Emm knp nak rasa sakit hati yek.. padahal bukan ada apa2 pun.. cuma tu la.. bila diabaikan... eemm perkataan abaikan x sesuai.. bila dibuang.. sound so harsh.. okla being rejected.. sedap skit nak sebut, padahal sama je maksudnya...

Dr hari Jumaat lagi aku dah rasa being rejected by this guy.. ala mamat yg aku p jumpa mlm jumaat tu.. mcm ne aku tau? sbb aku ada sms dia ptg jumaat tu masa dlm perjalanan blk ke rumah. Dia balas mcm biasa.. tetiba bila aku tanya bila nak blk ke Kedah.. dia terus senyap x semena2.. adeii aku rasa kecil hati skit.. sbb aku x rasa dia xde kredit.. my instinct said he just not into me..

Hehe kalu korang nak tau, korang kena baca buku "He's Just Not That Into You" mmg menarik.. once kalu dah baca.. mgkn ia boleh mbantu korang samada laki yg korang dating tu in love with you or not... or suka kawan dgn korang ke x..

Tapi td ptg aku baru dpt tau.. yang mamat tu dah buang nama aku dlm list friends facebook dia,... gosh now I'm really felt totally being rejected without any reason at all..

Tapi kenapa aku nak rasa sedih or marah? aku suka dia ka? aku sudah jatuh cinta dgn dia ke? emmmmm mgkn aku suka dia tp bukan falling in love.. aku suka berkawan dgn dia je..

Mcm la aku ni terhegeh2 suka kat dia lebih dr kawan.. aku just nak kawan je.. dia pula best2 je buang aku dr FB dia.. hampeh.. haha xpe xpe.. bg aku ada hikmah.. mgkn dia ada niat kurang baik dgn aku..

Kesimpulannya - jgn ingat aku ni x penah dipermainkan dan dimalukan or being rejected ok. Ikhlas malu nak tulis citer ni dlm blog... tp aku nak tulis sbg peringatan pada aku.. ingat perasaan being rejected dan betapa malunya aku (apsal nak malu ek?).. muahaha life is not easy as u think.


PERINGATAN: JGN BUAT KEJE GILA LAGI.. ni la akibatnya..

3 comments:

sKywAlkeR said...

haha..in my story life,there are times when i've been rejected by someone..the amount of being rejected by someone are the same amount as my age..
But,there are always a light at the corner of the darkness..Finally i've found myself the right person..Thats my journey..
I believe that u are also have your own journey.. :)

Aurora said...

thanks sky.. really appreciate it.. at least u give me a courage to continue my journey n try to trust ppl..

even though sometimes they tear up my feeling n broken my heart..

yr advice same like my friends.. in this kind or journey we might meet this kind of ppl.. (jerk n maron) hehe my friends bg gelaran

Anonymous said...

DeaR...biarlah dia..eii mcm hebat sgt..aper2 pun life must goes on ok..ehh dear..mane nak carik buku 'he's not that into you' tu??aMi carik kat mPH version lain...uwaaa..i really2 need that book..help! ~ aMi