Thursday 12 February 2009

DoWn .. :(

Currently, I'm felling boring.. bored with my life..

Kadang-kacang aku rasa cemburu dgn kisah hidup kawan-kawan aku.. (mostly aku dgr citer part best je la.. jarang org citer hal masalah mereka)

Aku cemburu akan "THEY HAVE A LIFE!!!" tapi aku?? aku rasa kosong.. jiwa aku rasa kosong.. hidup aku juga rasa bosan.. aku dah bosan dgn life yg aku lalui bbrp tahun nie.. xde benda baru atau yg mcabar hidup aku.. eeemm ke aku terlalu protecting myself?

Adakah ini krisis yg dialami org semua wanita yg masih bujang di kala usia ini? owh please.. apa punya alasan? faktor umur dan status bukan faktor utama knp aku rasa bosan dgn life aku.

Tapi ikhlas, aku masih terasa hilang arah.. hilang arah tuju.. Aku dah xtau apa yg aku mahukan dalam kehidupan ini.. apa yg aku buat sekarang adalah cuba utk hidup pd hari ni.. dan bukannya utk masa hadapan.. I live for today but not for future.. it is bad??

Atau ini adalah hari2 yg aku akan rasa down.. sbb bakal dtg bulan.. ishh susah betul jdi ppuan ni.. bila emosi mereka dipengaruhi oleh hormon nie..

Sekarang aku rasa kusut pula.. kusut dgn masalah2 yg aku pendamkan sendirian selama ini..

Aku cemburukan mereka yg merasakan kehidupan mereka hampir lengkap or lengkap.. dan aku cemburu mereka mempunyai apa yg mereka punyai.. sedangkan aku? masih x menghargai dgn apa yg aku punyai.. hehe what a life.. betul la kata org.. kita x pernah hargai apa yg kita ada.. dan kita xpenah rasa puas dgn apa yg kita ada..

Hari hari ketika aku berasa mood down atau menghampiri depress.. haha aku begitu sungguh negatif about everything.. even aku kluarkan aura yg hitam disekeliling ku smp org disekeliling terasa akan aura hitam ku.. (muahaha ingat ni dlm cartoon ke?)

2 comments:

az said...

yes yes aurora, sometimes I too, feel like I have no life. But then I wonder, how can I have no life when i AM living a life, for i am alive, ain't I? Feeling down upon seeing someone with their partners and children?. yeah, tell me about it.
I guess it is ok to feel that way (cause sometimes i feel just the same), but i believe, things will always get better ;)

Aurora said...

wawawawawa now u make me feel wants to cry..

hehe ish xde apa la.. hari tu agak down skit.. so agak sedih la skit.. tp skrg dah ok.. everything is ok..