Monday 23 February 2009

Shut down mode.. before everything is crash

Lepas apa dah jd smlm, aku ingat everything should be ok.. Well, to tell the truth.. aku dah x pk pun sgt pasal mamat tu.. malas nak sesak kan otak dgn benda yg x sepatutnya.. bukannya mamat tu ada kaitan dlm hidup aku pun.. Dia xnak kawan ke nak kawan ke nak buang ke nak apa ke.. aku peduli apa..

Hohoho... alangkah bagusnya kalu itu adalah hakikatnya..

Hakikatnya, aku mmg dah x pk pasal mamat tu. Cuma luka di hati ni masih lagi tercalar n bertanda.. Syukur semalam aku ada kenal dan buat kawan dgn sorang kawan kepada kawan.. Dia byk membantu aku to forget about this silly thing.. even aku bgtau n citer pasal DIA pd si dia.. Dan dia menyakinkan aku utk move fwd, there is nothing waiting for me if i still want to be together with HIM.

Tapi, nasib kurang baik aku di bulan February masih tetap tidak berlalu pergi.. x smp beberapa jam aku kawan dgn dia.. aku dah buat dia bengang dgn aku.. hahaha adei, apa la nak jadi dgn aku nie..

Being rejected n i wondering why.. now when i have a fight with this new friends.. it make me think.. hey what is wrong with me?

Gaduh pasal hal remeh tp diperbesarkan oleh dia.. gosh, aku baru je rasa tidak bersemangat dgn apa yg dah berlaku.. tetiba ada org cuba cari gaduh dgn aku di mana aku tiada mood sama sekali nak gaduh dgn dia.. Dia bengang dgn aku sbb aku begitu negatif n pasif...

Puas juga aku dibebel n brain wash by him.. he make me very sad about everything now.. Smlm dia begitu menyenangkan hati n fikiran aku dan mlm ni dia buat aku kusut.. Kusut memikirkan apa yg dia katakan kpd aku.. Semuanya berpunca dari aku ckp "menjamin keselamatan".. knp aku begitu terlalu berhati2 dan tidak percayakan org..

So hari ni satu hari, aku kurang bersemangat.. sedangkan aku ingat awal pg td, aku bersemangat gila nak mulakan semuanya baru.. tp x smp tghari.. semuanya telah berkecai.

Dah lama, aku x rasa menangis seteruk ni.. aku ingat the last time aku nangis seteruk ni masa atuk aku meninggal. cuma kali ni lagi menyakitkan hati aku, sbb aku x dpt nafikan apa yg dia kata adalah benar.

Skrg aku berada dlm fasa yg xnak diganggu oleh sesiapa.. di mana aku dah berada di tahap sedih yg x dpt di atasi.. mana taknya... tgh layan anime movie one piece.. x semena2 boleh ngalir air mata.. tu kira dah kritikal la tu.. so, aku rasa it the best time for me to wrap in my cocoon n stay inside there. dan bila tiba masanya, aku akan kluar dr kepompongku.. dan menyambung semula perjalanan hidupku yg masih sesat mencari jln pulang.

Dan aku masih percaya dan yakin.. esok, lusa or hari2 mendatang pasti ada cahaya atau pelangi indah yg sedang menanti aku.. apa yg perlu aku buat skrg adalah bersabar n hadapi hari2 yg penuh kesukaran ini dgn tenang n tabah. Dan yg penting teruskan senyum n pretending nothing happens.

1 comment:

az said...

I so feel you aurora..
takmohla sedih lama2 ye... :(